.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاخير 7 روزه در پرداخت حقوق معلمان ؛
سفره های خالی فرهنگیان شمالی
شمال نيوز: با گذشت 6 روز از ماه مرداد در ماه مبارک رمضان هنوز حقوق تیرماه فرهنگیان استان هاي شمالي واریز نشده است.

به گزارش شمال نیوز ، جمع کثیری از فرهنگیان مازندرانی ضمن تماس با دفتر شمال نیوز نسبت به بی توجهی و سهل انگاری مسئولین آموزش و پرورش نسبت به پرداخت حقوق فرهنگیان به شدت اعتراض کردند.
آنها گفتند متاسفانه به دلیل سوء مدیریت آموزش و پرورش و صدور احکام بی پایه و بی مبنا در روزهای پایانی وزارت حاجی بابایی و اختلاف دستگاههای اجرایی تا کنون حقوق فرهنگیان مازندران واریز نشده و این اقدام عجیب و غریب مشکلات زیادی را به دنبال داشته است .
جمعی از فرهنگیان ساری در این مورد به خبرنگار ما گفتند : متاسفانه پرداخت بسیاری از اقساط ما با مشکل روبرو شده و این در حالی است که در ماه مبارک رمضان نیز برای تهیه سفره افطاری و سحری هم برای فرزندانمان با مشکل روبرو شده ایم .
آنها اظهار داشتند فقط در دو هفته گذشته سه تا چهار حکم کارگزینی جدید برای فرهنگیان ساروی صادر شده است.

یکی از کارشناسان آموزش و پرورش ناحیه 1 ساری به خبرنگار ما گفت : صدور احکام جدید و بدون هماهنگی با دستگاههای ذیربط موجب تاخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان مازندرانی شده است.

وی از بروز چنین مشکلاتی اظهار تاسف کرد و گفت : صدور چنین احکامی با افزایش مجدد و بی سابقه در احکام فرهنگیان بیانگر عزم جدی دولت احمدی نژاد برای مواجه کردن دولت روحانی با چالشها و مشکلات جدی در آینده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساداتی 5 مرداد 1392
همکاران فرهنگی این افزایش حقوق که برای سایر ارگانها و نهادها از 1/1/92 اجرا شده و حقی بود که پس از 4 ماه گرفته شد درنتیجه عیب و ایراد از آقای حاجی بابایی و دستگاه آموزش و پرورش نیست بلکه دستانی در پس این ماجرا هست تا قشر عظیم فرهنگیان را نسبت به دولت دهم بدبین کند و شاید قصد داشته باشند بلافاصله بعد از تحلیف و انتقال سمت رئیس جمهوری ، حقوق پرداخت شود تا از نظر روانی آغاز دولت یازدهم برای فرهنگیان تداعی گر برکت و روزی رسانی باشد ............. الله اعلم .
یک فرهنگی 6 مرداد 1392
با نظر دوستم موافقم
محمد 7 مرداد 1392
در این دولت اتفاقات عجیب و غریب زیاد افتاد این هم یکی از آنها.
نا شناس 7 مرداد 1392
ایا صد هزار تومان افزایش است که حکم جدید را بهانه می کنند ادارات دیگر سیصد تا چهارصد تومان افزایش داشتند وحقوق تیر شان را گرفته اند وخوردند با این اعتبار می خواهند رتبه بندی معلمان را اجرا کنند ما که خیرش را خوردیم وبه مسوولین هیچ امیدی نداریم نفرین بر مسوولین دروغگو
نا شناس 7 مرداد 1392
ابلاغ احکام درست اجرا نشد آموزش و پرورش برای اینکه کارش را راحت کند برای همه ی دبیرا ن یک اندازه و مدیران ومعاونین هم به نسبت برابر کجای دنیا اینشکلی کسی که مدرک دکترا داره با کسی که فوق دیپلم داره برابره اینهم از پرداختشون

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.215 seconds.